M A T I L D A S -

Ute med hundarna

Heej :)
Idag så vaknade jag, Elin & Hanna tidigt för att vi skulle köpa biljetter till Avicii men de va slutsålda efter typ 5 minuter så vi fick inga. Men aja, har ju iaf biljetter till One Direction i juni så det är okej :)
Har inte gjort speciellt mycket efter det, mest spelat wii med Elin & Hanna och sen när de gick hem var jag ute med hundarna. 
 
Jag kommer nog bara ligga hemma resten va dagen, är jättetrött & så. Ska kolla på saker till mitt nya rum för vi flyttar ju faktist på Fredag redan :)
Anyway, hörs
 
 
"Ge mig godis då"
 
 
 
 

Kommentarer♥
Postat av: Carro

Sv: Tack så jättemycket :D

2013-10-29 @ 10:38:09
URL: http://carolinajohannas.blogg.se



♥Ditt Namn:
Kom ihåg mig?
♥Din e-mejl adress:

♥Din Blogg: (om du har)

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0